Fòrum de la aliança CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Aquest és el fòrum de la aliança CAT.
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Presentació Prometheus

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Prometheus




Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 23/08/2013

Presentació Prometheus Empty
MissatgeAssumpte: Presentació Prometheus   Presentació Prometheus EmptyDv Ago 23, 2013 6:28 am

Bona tarda

Em dic Ernest, sóc del Maresme i el meu nick al joc es Prometheus (per la pel·lícula). Very Happy 

Tinc experiència prèvia a l'Univers 27 i fa molts anys a un dels primers universos, la primera vegada ho vaig deixar per atacs repetitius i la segona ho vaig deixar després d'una llarga guerra que va perdre la meva aliança. A ambdòs experiències he arribat lluny i he obtingut una bona quantitat de punts.

M'afegeixo a aquesta aliança perquè crec que els millors companys per a aquesta experiència són la gent del país, resto a la vostre disposició per a qualsevol cosa i m'estic posant al màxim per a ser un útil company d'aliança.

Visca Catalunya!


PD: La meva posició és 2:347:10
Tornar a dalt Ir abajo
Juantxi




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 09/08/2013

Presentació Prometheus Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació Prometheus   Presentació Prometheus EmptyDv Ago 23, 2013 10:37 am

molt bones senyor prometheus!

amb lo fan que rea (i sóc) de la saga alien, prometheus em va defraudar bastant, però wenu, de totes maneres, espero que fagin una 2a part i millorin la història

nano, estic a 4 sistemes, si necessites res rondo per allí!

benvingut!

per cert, tenim l'admin del fòrum ara de vacances, quan torni ja et donarà permisos per veure la resta del fòrum
Tornar a dalt Ir abajo
Prometheus




Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 23/08/2013

Presentació Prometheus Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació Prometheus   Presentació Prometheus EmptyDs Ago 24, 2013 9:17 am

Moltes gràcies per tot!
Tornar a dalt Ir abajo
Loler

Loler


Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 20/08/2013

Presentació Prometheus Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació Prometheus   Presentació Prometheus EmptyDs Ago 24, 2013 11:49 pm

Benvingut!!!

Haviam si ets un dels que freqüenta el forum i fem un bon grupet!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Presentació Prometheus Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació Prometheus   Presentació Prometheus Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Presentació Prometheus
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Presentació
» Presentació
» Presentació
» Presentació
» Presentació

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Fòrum de la aliança CAT :: Àrea externa :: Presentacions-
Canviar a: